21Ιούλιος2018

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Αυτοκίνητο | Αλλάζουν όλα όσα ξέρουμε στα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοί θα πληρώσουν περισσότερα

Αυτοκίνητο - Ειδήσεις Νέα από την αγορά του αυτοκινήτου φορολογία

Αλλάζουν όλα όσα ξέρουμε στα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοί θα πληρώσουν περισσότερα

Αλλάζουν όλα όσα ξέρουμε στα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοί θα πληρώσουν περισσότερα

To υπουργείο Οικονομικών έχει καταρτίσει ένα σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας που θα παρουσιάσει στους δανειστές
- Θα μπουν κριτήρια όπως ο αριθμός αυτοκινήτων ανά νοικοκυριό
- Όποιος είναι φορολογούμενος και έχει πάνω από ένα Ι.Χ. στο όνομά του θα πληρώσει περισσότερα από πέρυσι
- Αυτοί που θα επωφεληθούν είναι όσοι έχουν ακριβά Ι.Χ. και τα οποία έχουν ταξινομηθεί μετά το 2010

Αλλάζουν τα πάντα αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι, σύμφωνα με σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών και αποκαλύπτει το capital.gr

To υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με το newsit.gr, έχει ήδη σχεδιάσει τα επόμενα βήματα και απλά εκκρεμεί η παρουσίασή τους στο κουαερτέτο προς τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου να λάβει και την τελική έγκριση.

Σύμφωνα με πληροφορίες για να υπολογιστούν πλέον τα τέλη κυκλοφορίας θα μπουν κριτήρια.

Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται:
- η εισαγωγή κριτηρίου συνολικού αριθμού ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο ΙΧ θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα. Αντίστοιχα το νοικοκυριό με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ επίσης θα επιβαρυνθούν.
- η εισαγωγή κριτηρίου αθροίσματος κυβικών των ΙΧ κάθε νοικοκυριού. "Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα "χιλιάρι" για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί", λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. "Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού.
- η εισαγωγή κριτηρίου εμπορικής αξίας κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα τα ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Τονίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010.

Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανήλθαν το 2014 στα περίπου 1,1 δις. ευρώ και με τις παραπάνω παρεμβάσεις εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση των κρατικών εσόδων, αλλά με επιβάρυνση, όπως υποστηρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών, των νοικοκυριών που διαθέτουν φοροδοτική ικανότητα.

Πηγή: capital.gr

myILIAnews.grΕιδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!