25Σεπτέμβριος2017

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Υγεία | Προστατευθείτε από την υπέρταση τρώγοντας γιαούρτι: Οι οδηγίες των επιστημόνων

Ειδήσεις και θέματα υγείας διατροφής και ομορφιάς. Συμβουλές για υγεία και ευεξία

Προστατευθείτε από την υπέρταση τρώγοντας γιαούρτι: Οι οδηγίες των επιστημόνων

Προστατευθείτε από την υπέρταση τρώγοντας γιαούρτι: Οι οδηγίες των επιστημόνων

Μία πρόσφατη μελέτη που παρουσιάστηκε σε επιστημονική εκδήλωση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (ΑΗΑ) αποκαλύπτει ότι η διατροφικές συνήθειες παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της υπέρτασης, της υψηλής πίεσης του αίματος δηλαδή.

Σύμφωνα με στοιχεία από τα ομοσπονδιακά Κέντρα Ελέγχου & Προλήψεως των Ασθενειών (CDC) των ΗΠΑ και άλλους υγειονομικούς οργανισμούς, ένας στους τρεις ενήλικες πάσχει από υπέρταση, αλλά περισσότεροι από ένας στους δύο πάσχοντες είναι αρρύθμιστοι.

Για τις ανάγκες της μελέτης, όπως αναφέρει το onmed.gr, οι Αμερικανοί ερευνητές παρακολούθησαν επί 15 χρόνια την πορεία της υγείας περισσότερων από 2.000 εθελοντών.
Σύμφωνα με όσα διαπίστωσαν, όσοι καταναλώνουν ένα γιαούρτι λάιτ τουλάχιστον μία φορά κάθε τρεις μέρες, διατρέχουν 31% λιγότερο κίνδυνο να παρουσιάσουν υπέρταση.
Μάλιστα, το ποσοστό αυτό παρέμενε αμετάβλητο, ακόμη και όταν οι ερευνητές έλαβαν υπ' όψιν άλλους παράγοντες που την επηρεάζουν, όπως η γενικότερη διατροφή, το κάπνισμα και η φυσική δραστηριότητα.

«Το γιαούρτι με λίγα λιπαρά αποτελεί ένα πλούσιο σε θρεπτική αξία γαλακτοκομικό προϊόν και τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι ως τμήμα μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να ασκήσει ωφέλιμη δράση στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και στην πρόληψη της υπέρτασης», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Χουίφεν Γουάνγκ, από το Πανεπιστήμιο Tufts στη Βοστώνη.
Τα ευρήματα αυτά συμφωνούν με τις συστάσεις των ειδικών για την υγιεινή διατροφή, σχολίασε η δρ Ντεσπάϊνα Χάιντ, διαιτολόγος στο Ιατρικό Κέντρο Langone του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. «Το γιαούρτι αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι το ασβέστιο συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης», είπε.
Ωστόσο προειδοποίησε ότι μόνο το γιαούρτι με λίγα λιπαρά δρα προστατευτικά στην πίεση. «Το πλήρες γιαούρτι, όπως το πλήρες γάλα, περιέχει πολλά κορεσμένα λίπη, τα οποία είναι επιζήμια για την καρδιαγγειακή υγεία», εξήγησε.

myILIAnews.grΕιδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!