22Ιούνιος2026

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Ελλάδα | Συνάντηση εργασίας για τη μετεγκατάσταση του Αστυνομικού Τμήματος Αρχαίας Ολυμπίας [PHOTOS]

Οι Εξελίξεις στην Ελλάδα - Ειδήσεις τελευταία νέα και επικαιρότητα

Συνάντηση εργασίας για τη μετεγκατάσταση του Αστυνομικού Τμήματος Αρχαίας Ολυμπίας [PHOTOS]

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε

τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 μεταξύ του Δημάρχου Αρχαίας Ολυμπίας, Αριστείδη Παναγιωτόπουλου, και του Βουλευτή Ηλείας, Ανδρέα Νικολακόπουλου, με αντικείμενο την πορεία των εργασιών για τη μετεγκατάσταση του Αστυνομικού Τμήματος Αρχαίας Ολυμπίας σε νέο, σύγχρονο και λειτουργικό κτίριο.

Η συνάντηση ξεκίνησε από τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις του Αστυνομικού Τμήματος, όπου οι δύο άνδρες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους αστυνομικούς και τους εργαζόμενους της υπηρεσίας, να ακούσουν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή λειτουργία της και να συζητήσουν τις ανάγκες που καλείται να καλύψει ένα σύγχρονο αστυνομικό κτίριο.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο νέο κτίριο, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες διαμόρφωσης και αναβάθμισης των χώρων. Κατά τη διάρκεια της αυτοψίας εξετάστηκαν αναλυτικά οι τεχνικές και λειτουργικές παράμετροι του έργου, καθώς και οι παρεμβάσεις που απαιτούνται ώστε το νέο Αστυνομικό Τμήμα να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των πολιτών, των επισκεπτών και του προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας.

Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης ο πρώην Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας και επιβλέπων του έργου, Θύμιος Κοτζάς, ο οποίος ενημέρωσε για την πρόοδο των εργασιών και τα επόμενα στάδια υλοποίησης.

Όπως διαπιστώθηκε κατά την επίσκεψη, οι εργασίες εξελίσσονται σύμφωνα με τον σχεδιασμό και εκτιμάται ότι το νέο κτίριο θα είναι έτοιμο να παραδοθεί και να λειτουργήσει έως το τέλος του χρόνου, προσφέροντας αναβαθμισμένες συνθήκες εξυπηρέτησης και εργασίας.

Ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Αριστείδης Παναγιωτόπουλος, δήλωσε: «Η μετεγκατάσταση του Αστυνομικού Τμήματος αποτελεί ένα έργο ουσίας για τον τόπο μας. Η Αρχαία Ολυμπία, ως παγκόσμιο σύμβολο πολιτισμού και αθλητισμού, χρειάζεται σύγχρονες δημόσιες υποδομές που να ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις της περιοχής. Στόχος μας είναι να παραδοθεί ένα λειτουργικό και αξιοπρεπές κτίριο που θα διευκολύνει το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας και θα αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των πολιτών. Ευχαριστώ τον Βουλευτή Ηλείας Ανδρέα Νικολακόπουλο για τη διαρκή συνεργασία και το ενδιαφέρον του για την προώθηση του έργου».

Από την πλευρά του ο Βουλευτής Ηλείας, Ανδρέας Νικολακόπουλος, τόνισε: «Είδα με ιδιαίτερη ικανοποίηση την πορεία του έργου, στο υπό κατασκευή νέο Αστυνομικό Τμήμα της Αρχαίας Ολυμπίας, και εκτιμώ ότι θα είναι ένα από τα καλύτερα και πιο σύγχρονα κτίρια που θα έχει στην διάθεσή της η Ελληνική Αστυνομία στην Ηλεία. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, το νέο ΑΤ Ολυμπίας θα είναι έτοιμο για τους ίδιους τους εργαζόμενους αστυνομικούς, αλλά και για τους πολίτες ή τους επισκέπτες της περιοχής που θα θελήσουν να εξυπηρετηθούν από αυτό».

Να σημειωθεί, ότι το συγκεκριμένο έργο ξεκίνησε επί θητείας του κ. Νικολακόπουλου στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, όταν από την θέση του Υφυπουργού είχε ενημερωθεί και είχε δει ο ίδιος από κοντά την απαράδεκτη κατάσταση στέγασης και λειτουργίας της υπηρεσίας, αναλαμβάνοντας τότε την πρωτοβουλία να ικανοποιήσει το αίτημα για ένα νέο και κατάλληλο χώρο.

Υπενθυμίζεται δε, ότι θα είναι το τρίτο σύγχρονο κτίριο για την λειτουργία Αστυνομικού Τμήματος στην Ηλεία, αφού ήδη έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί οι νέοι χώροι που στεγάζουν τα Αστυνομικά Τμήματα Κρεστένων και Ανδραβίδας - Κυλλήνης.

Ο κ. Νικολακόπουλος επισήμανε, με αφορμή την επίσκεψή του, ότι διαπιστώνεται τώρα η σημασία της απόφασης που ελήφθη για να προχωρήσουν αυτά τα έργα που εξασφαλίζουν καλύτερες συνθήκες για όλους, τόσο για τους αστυνομικούς και γενικότερα το προσωπικό που υπηρετεί εκεί, όσο και τους πολίτες που πρέπει να εξυπηρετούνται σε καλύτερο και ανθρώπινο πάνω από όλα περιβάλλον.

«Προσωπικά», κατέληξε ο Ηλείος Βουλευτής, «θα συνεχίσω αυτή την προσπάθεια λαμβάνοντας τα μηνύματα από τις τοπικές κοινωνίες, για οποιαδήποτε βελτίωση αφορά την ποιότητα της ζωής, την ασφάλεια κάθε πολίτη και την παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών από δημόσιους φορείς του τόπου μας, βρισκόμενος σε συνεχή συνεργασία με εκπροσώπους των εργαζομένων, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και όσους εμπλέκονται κάθε φορά στην επίλυση των προβλημάτων».

Η Δημοτική Αρχή παρακολουθεί στενά την εξέλιξη του έργου και παραμένει προσηλωμένη στη συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς για την ολοκλήρωση μιας σημαντικής παρέμβασης που θα ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας και θα αναβαθμίσει τις δημόσιες υπηρεσίες της Αρχαίας Ολυμπίας.

myILIAnews.gr

Ειδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!