23Ιούνιος2026

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Ηλεία | 500 ευρώ το μήνα από το Δήμο Πύργου σε 9 νέους γιατρούς του Νοσοκομείου

Ηλεία Ειδήσεις-Ενημέρωση, Ηλειακά Νέα

500 ευρώ το μήνα από το Δήμο Πύργου σε 9 νέους γιατρούς του Νοσοκομείου

-«Ναι» από το Δημοτικό Συμβούλιο

στην εισήγηση Καννή

Ουσιαστική συμβολή στο χρόνιο πρόβλημα υποστελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας αποτελεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πύργου για χορήγηση οικονομικού επιδόματος στέγασης και σίτισης 500 ευρώ μηνιαίως για τρία χρόνια στους εννέα νέους γιατρούς που θα προσληφθούν μέσω των πρόσφατων προκηρύξεων της 6ης ΥΠΕ.

Η απόφαση αυτή που πάρθηκε μετά από σχετική εισήγηση του Δημάρχου, Στάθη Καννή, αποτελεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η δημοτική αρχή Πύργου αναλαμβάνει καίριες πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της στελέχωσης του Νοσοκομείου και την εύρυθμη λειτουργία του για την ασφάλεια των ασθενών.

Η κίνηση αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα αν αναλογιστεί κανείς ότι οι νέες προκηρύξεις αφορούν κρίσιμες ειδικότητες: Παθολογία, Καρδιολογία, Χειρουργική, Αναισθησιολογία και άλλες ειδικότητες οι οποίες καθορίζουν την καθημερινή λειτουργία ενός νοσοκομείου.

Όπως δήλωσε ο κ. Καννής, «η δημοτική αρχή Πύργου, με την πρωτοβουλία της αυτή, επιλέγει να δράσει προληπτικά και αποφασιστικά για την υποβοήθηση στελέχωσης του Νοσοκομείου, σε μια περίοδο όπου η περιφέρεια δυσκολεύεται να προσελκύσει νέους γιατρούς. Η ενέργεια αυτή έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης απόφασης χορήγησης ανάλογου οικονομικού επιδόματος που καταβάλλεται ήδη σε υπηρετούντες γιατρούς στο Νοσοκομείο Πύργου».

 

myILIAnews.gr

Ειδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!