Ηλεία Ειδήσεις-Ενημέρωση, Ηλειακά Νέα
Αμαλιάδα: «Είμαστε μικροί, με μεγάλη καρδιά!» - Συγκινητική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη [PHOTOS]
- In Ηλεία Ενημέρωση
- Τελευταία ενημέρωση : 24 Ιούνιος 2026
Μια ξεχωριστή εκδήλωση,
αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιουνίου στον Πολυχώρο Πολιτισμού Δήμου ‘Ηλιδας, με πρωταγωνιστές τα παιδιά, τα οποία μέσα από τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και δημιουργικές δράσεις μετέδωσαν σημαντικά μηνύματα αγάπης, αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.
Το 3ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας, τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία Γερακίου και Σιμόπουλου, το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Πηνειού ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο να αναδείξουν την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και να αποδείξουν πως η προσφορά δεν έχει ηλικία.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι μικροί μαθητές ανέβηκαν στη σκηνή και, μέσα από τα τραγούδια και τα θεατρικά δρώμενα που παρουσίασαν, συγκίνησαν το κοινό, μεταφέροντας με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο το μήνυμα της ανθρωπιάς και της ανιδιοτελούς προσφοράς. Τα παιδιά απέδειξαν ότι ακόμη και οι μικρότεροι μπορούν να γίνουν φορείς μεγάλων αξιών, υιοθετώντας το σύνθημα «Είμαστε μικροί, με μεγάλη καρδιά!».
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της βραδιάς αποτέλεσαν οι μαρτυρίες δύο εξαίρετων ανθρώπων, οι οποίοι μοιράστηκαν από σκηνής, με λόγια καρδιάς και ψυχής, τις προσωπικές τους εμπειρίες ως αποδέκτες της πολύτιμης προσφοράς αίματος από τον συνάνθρωπο. Οι αφηγήσεις τους ανέδειξαν με τον πιο ουσιαστικό τρόπο την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και προκάλεσαν έντονη συγκίνηση στο κοινό, υπενθυμίζοντας ότι κάθε φιάλη αίματος μπορεί να γίνει δώρο ζωής.

Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε εθελοντική αιμοδοσία, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αμαλιάδας, ενώ πραγματοποιήθηκε και δειγματοληψία για την εγγραφή νέων εθελοντών δοτών μυελού των οστών από το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσίασε και η εικαστική έκθεση με δημιουργίες των παιδιών, οι οποίες ανέδειξαν με ευαισθησία και φαντασία τα μηνύματα της προσφοράς και της αγάπης για τη ζωή.

Στον χαιρετισμό των διοργανωτών υπογραμμίστηκε ότι μέσα από αυτή τη συνεργασία γεννήθηκε μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία, η δημιουργία της Τράπεζας Αίματος της ομάδας των σχολείων, η οποία αποτελεί μια πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον. Πρόκειται για έναν «θησαυρό ζωής», με την ευχή να παραμένει πάντα γεμάτος και να βρίσκεται στη διάθεση των παιδιών, των γονέων και των οικογενειών τους όταν παραστεί ανάγκη.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράστηκαν προς τους χορηγούς που στήριξαν έμπρακτα την προσπάθεια αυτή. Πολύτιμη υπήρξε η συμβολή των κ. Φώτη Μανθόπουλου, κ. Ιωάννη Γιούτσου, κ. Παναγιώτη Μαρκόπουλου και κ. Δημήτρη Κουτσογιαννόπουλου, οι οποίοι στάθηκαν αρωγοί σε μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό και ανθρωπιστικό χαρακτήρα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης και αισιοδοξίας, στέλνοντας το μήνυμα ότι οι αξίες της αλληλεγγύης, του εθελοντισμού και της προσφοράς καλλιεργούνται από μικρή ηλικία και αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη για μια κοινωνία με ανθρωπιά και ευαισθησία.











